Thursday, 6 February 2014

Homework 6/2/14O(作业-二零一四年月六日)

Hi everyone,
Please remember to hand in your quizlet homework, (the one 胡老师 printed about the 单元一:爱的力量), composition, the 幸福的黄丝带 worksheet, informal email planning and the workbook 作业一 and hand them in to me or 胡老师 tomorrow. Also, please remember to hand in any due homework that you owe as soon as possible to me or 胡老师. For the spelling corrections, please do not hand them in. Instead, file them into your own file and tell me if you have done so so that I can update the spreadsheet. For future corrections, please also file them in yourselves and tell me so I can update them. Please view the link in this post and hand in your late homework or update me if you have done so and I did not update them yet. Green means handed in, red means not handed in yet and yellow means not necessary to hand in. Please update me of any wrong information. Thank you.

大家好,
请记得做你们的作文,幸福的黄丝带作业,活动本作业一,私人电邮的规划和 quizlet的作业(胡老师印给我们的,关于单元一:爱的力量的作业),并把它们在明天交给我或胡老师。还有,请记得尽快吧迟交的功课交给我或胡老师。至于听写改正,请不要交给我,把它们放进文件夹里,并告诉我,我会帮你更新你们的记录。以后的改正也按照同样的方法。以下是一个网页,请你去网页检查你是否有交上功课,并把还没有交上的功课交上来,或者我还没更新的纪录告诉我,我会为你们更新纪录。红色代表还没交上的功课,绿色代表已经交上的功课,黄色则代表不需要交的功课。如果你发现错的信息,请你告诉我,我会帮你们改。谢谢。

https://docs.google.com/a/s2013.sst.edu.sg/spreadsheet/ccc?key=0AqMB7YvcC55HdG1jd19OSlZWOTYxY1o5VllSQm9qYnc&usp=sharing#gid=0

No comments:

Post a Comment